MelandmelBlog - Moda, Güzellik ve Yaşam Blogu

Blog ismi: melandmelblog
Kategori: Moda, Güzellik ve Yaşam
Blog linki: http://melandmelblog.blogspot.com.tr/

Blog Tanıtımı

Herkese merhaba, ben melanmelblogunun sahibi ve yazarıyım. Gezmeyi, keşfetmeyi,

yeni ve farklı şeyleri denemeyi çok seviyorum.Özellikle bu deneyimlerimi çevremdeki insanlarla paylaşmayı daha çok seviyorum. Tabi bunların yanı sıra beni bu işe sürükleyen en önemli şeylerden biride çevremin özellikle moda konusunda benim zevkime çok güvenmeleri ve bana bu konuda sıkça danışmaları oldu.

melandmelblog moda, güzellik, yaşam blogu tanıtımı


Blogum daha çok yeni olmasına rağmen bir sonraki yazımı merakla bekleyen

takipçilerimin olması beni bu yolda daha çok heyecanlandırıyor ve heveslendiriyor. Blogumda kullandığım ve araştırdığım ürünlerin yanı sıra, modaya dair herşeyi ve yurtdışı deneyimlerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Yurtdışıyla bağlantım olmasından dolayı sürekli farklı ülkelere seyahatlerim oluyor. Bu ülkelerdeki deneyimlerimi, önerilerimi, moda akımını, alışverişlerimi ve Türkiye de henüz keşfedilmemiş kozmetik ürünlerini size tanıtmak ve düzenli olarak çekiliş ile bu ürünleri sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.

Çok hedeflerimin dışına çıkmak istemesemde yapılan farklı önerileri de dikkate alıcam. Bunlardan biri de şuan hazırlıklarına başladığımız dengeli beslenme üzerine olucak. Yurtdışında satılan kilo vermeye yardımcı ürünleri sizler için incelicem ve diyetisyen bir arkadaşımın desteği ile küçük püf noktaları, evde hazırlaya bilceğiniz pratik detox içeceklerini paylaşıcam.

Blogger olmak benim için sadece bir hobi değil, ben bu yolda emin adımlarla ilerleyip

ileride kendi markamı çıkarmak istiyorum. Bu konuda da blog dışında farklı çalışmalarım bulunuyor. Hedefimin çok uzakta olmadığını biliyorum. Ve bana hedefime giden bu yolda destek olduğunuz için çok teşekkür ederim... Sizleri de sayfama beklerim. Umarım sizlere faydam olur ve hep birlikte kocaman bir aile olabiliriz...
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

3 yorum :

  1. Eğitim ile ilgili merak ettikleriniz,eleştiriler,öneriler ve açıklamaları bulabileceğiniz blogumuza bekliyoruz
    egitimkritik.blogpsot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, öncelikle herkesin yeni yılını kutlarım, yeni açmış olduğum blog'umu takip ederseniz sevinirim ve takipleşiriz,teşekkürler
    https://gezgicler.wordpress.com
    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba düzenli olarak sizlerden de gelecek farklı iceriklerle ilgili yazılar yayınlayacağım bloğuma beklerim https://bogurtlenlirecel1201.blogspot.com

    YanıtlaSil